Wroć
Dalej

Jak działają kampanie społeczne? Czy wrocławskie propozycje do WBO promują się w ten sam sposób? Czy warto szokować swojego odbiorcę? Czy zdjęcia kotków i dziecięce rysunki najlepiej „konwertują” na liczbę oddanych głosów? Jakie media i nośniki wybierają liderzy we Wrocławskim Budżecie Obywatelskim, aby przekonać do swojego projektu? Tym wszystkie kwestiom przyjrzymy się na najbliższym spotkaniu warsztatowym w ramach projektu „Pracownia obywatelska – Zielony Plac Grunwaldzki OD NOWA”.

 

Działania wokół Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023 rozpoczęliśmy pod koniec 2021 roku, otwierając nabór do grupy roboczej dedykowanej zielonym projektom na terenie osiedla Plac Grunwaldzki. Od tego czasu zrealizowaliśmy łącznie prawie 30 spotkań warsztatowych, spotkań wydobywczych i sesji roboczych. Więcej o naszych dotychczasowych działaniach przeczytacie TUTAJ.

 

Po prawej stronie grafiki tytuł "Przegląd i analiza kampanii społecznych i WBO", pod spodem dopisek "warsztat" oraz data oraz godzina spotkania. Po lewej stronie okrągły fragment zdjęcia, na którym znajdują się trzy osoby. Młoda kobieta i mężczyzna siedzą przy stole, nad nimi stoi prowadzący warsztaty Marcin Rosiński. Wszyscy obserwują dokumenty rozłożone przed nimi. Prawa dolna część grafiki oraz kawałek zdjęcia pokryte są zielonymi niedużymi kropkami.
projekt graficzny: Marcin Rosiński

Na spotkanie warsztatowe „Przegląd i analiza kampanii społecznych i WBO” zapraszamy wszystkie osoby związane z osiedlem Plac Grunwaldzki – społecznych liderów i liderki, przedstawicieli i przedstawicielki komitetów społecznych, osoby aktywistyczne, którym idea zielonego Grunwaldu jest bliska. Jest to pierwsze spotkanie w II etapie projektu, który poświęcimy stworzeniu kampanii społecznej dla projektów WBO złożonych w tym roku na Placu Grunwaldzkim.

 

Spotkanie odbędzie się 15.02.2023 roku (godz. 17:00-20:00) w siedzibie Centrum Plac Grunwaldzki OD NOWA (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 63a, I piętro, lokal w podwórzu).

 

Na spotkanie obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza dostępnego pod tym linkiem: bit.ly/WBOkampanieZAPISY. Udział jest bezpłatny, spotkanie będzie prowadzone w języku polskim.

 

Dwóch mężczyzn stoi przed ekranem rozwieszonym na ścianie. Na ekranie wyświetlone jest zdjęcie fragmentu Wrocławia widziane z lotu ptaka. Mężczyzna stojący bliżej ekranu wskazuje pacem punkt na wyświetlanym skrzyżowaniu ulic.
zdjęcie: Anna Pazdej

Jaki jest cel spotkania? W gronie grupy roboczej przeanalizujemy wybrane dotychczasowe kampanie WBO oraz kampanie społeczne, które poruszyły odbiorców. Wszystko to, używając narzędzi takich jak dedykowany kanwas czy matryca. Zebrane zarówno jakościowe, jak i ilościowe dane usystematyzujmy w przystępnej formie, tak aby mogły posłużyć nam do dalszych prac w ramach budowania strategii kampanii społecznej dla naszej propozycji do WBO 2023.

 

Warsztaty poprowadzi Marcin Rosiński – projektant, grafik, opiekun merytoryczny „Pracowni obywatelskiej – Zielony Plac Grunwaldzki OD NOWA”.

 


 

„Pracownia obywatelska – Zielony Plac Grunwaldzki OD NOWA” to projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

 

Logotyp Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny