W związku z dynamicznym rozwojem prowadzonego przez Fundację Ładne Historie programu „Łączą nas góry” do naszego zespołu poszukujemy osoby koordynującej działania w ramach projektu „(Po)łączą nas góry – razem rozwijamy turystykę społeczną”.
„(Po)łączą nas góry” to kolejny krok w naszych działaniach na rzecz dostępności turystyki górskiej dla osób z niepełnosprawnościami, co istotne – rozpatrywanej jednocześnie w kontekście wdrażania nowych form opieki wytchnieniowej, do czego chcemy przekonywać osoby odpowiadające za te wdrożenia na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, ale też samych zainteresowanych, czyli osoby z niepełnosprawnościami i osoby z ich najbliższego otoczenia. Projekt uzupełniają działania sieciujące podmioty związane z turystyką społeczną i opieką wytchnieniową z całej Polski. Powstanie także strona internetowa, dzięki której opracowane w ramach projektu trasy górskie wraz z dokumentacją zdjęciową i wskazówkami będą łatwo dostępne dla osób niepełnosprawnych, które samodzielnie chcą korzystać z turystyki górskiej.
Zakres obowiązków osoby koordynującej projekt „(Po)łączą nas góry – razem rozwijamy turystykę społeczną”:
- koordynacja działań związanych z organizacją spotkań i wizyt studyjnych Ogólnopolskiej Sieci Turystyki Wytchnieniowej;
- bieżąca komunikacja z partnerami projektu;
- koordynacja programu szkoleniowego i mentoringowego;
- nadzorowanie pracy zespołu technicznego pracującego nad stroną internetową;
- monitoring postępów realizacji projektu, współpraca ze specjalistą do spraw ewaluacji, a także przygotowanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za promocję i komunikację w zakresie przygotowywania treści dotyczących projektu.
Co oferujemy?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w wymiarze ¾ etatu w okresie luty-listopad 2023;
- wynagrodzenie w kwocie ok. 3900 złotych brutto;
- samodzielne stanowisko pracy we Wrocławiu lub Świdnicy;
- praca w zgranym, kompetentnym zespole;
- możliwość kontynuacji współpracy z Fundacją Ładne Historie po zakończeniu projektu.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w zakresie koordynacji projektów, mile widziana jest znajomość tematyki związanej z dostępnością i współpracą z osobami o różnym stopniu niepełnosprawności;
- posługują się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym;
- są otwarte na pracę w formie hybrydowej (zdalnie i stacjonarnie, ze względu na ogólnopolski charakter działań praca będzie wymagała mobilności – przede wszystkim we Wrocławiu u Świdnicy);
- są rzetelne, sumienne i dokładne;
- posiadają minimum średnie wykształcenie;
- są biegłe w obsłudze komputera (MS Office oraz pakiet Google to niezbędne minimum);
- posiadają doświadczenie w działaniach sieciujących, networkingowych oraz rzeczniczych (lub chcą się rozwijać w tym obszarze);
Mile widziane i przydatne na stanowisku osoby koordynującej projekt „(Po)łączą nas góry” będzie prawo jazdy kategorii B.
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie zgłoszeń – na które składają się Curriculum vitae oraz list motywacyjny w formacie pdf – drogą mailową na adres fundacja@ladnehistorie.pl. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 27 stycznia 2023 roku włącznie. Rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi przez nas osobami odbędą się w terminach ustalonych indywidualnie (w dniach 28 stycznia – 1 lutego).
Wzięcie udziału w niniejszej rekrutacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata/kandydatki przez Fundację Ładne Historie – na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).